Preskočiť na obsah

Konto#

Profil#

Zmena metódy dvojfaktorovej autentifikácie#

  1. Otvorte si informácie o vašom konte v časti Konto→Profil→Účet.
  2. Vyberte akým spôsobom vám bude zasielaný verifikačný kód pre dvojfaktorovú autentifikáciu
    • Pri verifikačnom kóde pomocou emailu alebo SMS budú automaticky použité kontaktné údaje vašeho konta. Ak chcete tieto údaje zmeniť, stačí ich prepísať v textových poliach Použiť emailový účet/telefónne číslo konta.
    • Pokiaľ chcete používať 2FA pomocou TOTP nasledujte tento postup.
  3. Kliknite na tlačidlo Uložiť v pravom hornom rohu obrazovky.

Prehľad API kľúčov#

V tejto časti aplikácie je možné vidieť všetky API kľúče, ktoré sú priradené k vašemu kontu.

Vytvorenie API kľúča#

Pre použitie ktorejkoľvek z API verzií je potrebné si najskôr vygenerovať vlastný API kľúč prostredníctvom webovej aplikácie v záložke Konto → Prehľad API kľúčov → Vygenerovať nový kľúč.

Vytvorenie API kľúča

  • Formulár pre generovanie nových kľúčov obsahuje pole token, čo je samotný kľúč pre API a je generovaný automaticky.
  • Pole mesačný limit slúži na nastavenie počtu odoslaných SMS cez daný kľúč.
  • Pole filter ID slúži ako identifikátor kľúča.
  • Ďalej je tu možnosť povoliť GET requesty pre daný token (Defaultne sú možné len POST requesty), čo je však odporúčané používať iba v nevyhnutných prípadoch.
  • V poli URL pre callback pre odoslanie delivery statusu sa zadáva prípadná URL cesta pre klientsku aplikáciu, alebo skript, ktorý bude automaticky volaný ak sa zmení status SMS v SMS centre. Vytvorenie skriptu je vo vašich rukách, pretože ide o implementáciu do vášho riešenia, ktoré predpokladá využívanie niektorého z API rozhraní. Viac informácií nájdete v popisoch jednotlivých API rozhraní.
  • Veľmi dôležitým poľom je zadanie verejných IP adries z ktorých je možné posielať SMS cez konkrétne API rozhranie. Toto nastavenie slúži ako dodatočné bezpečnostné opatrenie a je nevyhnutné špecifikovať IP adresy vašich serverov.

Aliasy#

Aliasy umožňujú prístup k jednému kontu pomocou viacerých prihlasovacích údajov.

Vytvorenie aliasu#

  1. Otvorte si formulár pre vytvorenie aliasu v časti Konto→Vytvoriť alias alebo kliknutím na tlačidlo Nový alias k aktuálnemu účtu v prehľade aliasov
  2. Vyplňte polia v sekcii Kontaktné údaje a taktiež Prihlasovacie meno v sekcii Prihlasovanie
  3. Vyberte si spôsob, ktorým majú byť prihlasovacie údaje zaslané
    • Pokiaľ pre zaslanie prihlasovacích údajov používate kontaktné údaje, nie je potreba vypĺňať polia pre e-mail alebo SMS
  4. Zaškrtnite pole Požadovať dvojfaktorovú autentifikáciu a vyberte spôsob, ktorým sa dvojfaktorová autentifikácia bude vykonávať
  5. Kliknite na tlačidlo Pridať v pravom hornom rohu obrazovky

Rozdiel medzi aliasom a bežným kontom#

Aliasy majú rovnaké práva a limitácie ako konto, ku ktorému boli vytvorené s výnimkou spravovania samotných aliasov.

Vo webovom rozhraní je taktiež možné rozlišovať správy na základe aliasu, ktorý bol použitý na ich odoslanie.